brug din tid mere fornuftigt

og lad os klare bogføringen for dig!

bogføring

Vi er meget kvalitetsbevidste og detaljeorienteret, når vi udfører bogføringen for vores kunder. At have styr på sit bogholderi bør være højt prioriteret, da bogføringen er grundlaget for virksomhedens regnskab.

Vi er systematisk i vores tilgang og tilstræber altid at være up to date, således at kundens ønskede deadlines overholdes. Så snart vi har modtaget det nødvendige og komplette materiale er vi i gang og herunder løser vi opgaver som:

 

  • Finansbogholderi, hvor alle bilag bogføres og arkiveres
    (papir eller elektronisk)
  • Debitorbogholderiet, hvor der holdes styr på manglende
    indbetalinger og forfaldne tilgodehavender
  • Kreditorbogholderiet, hvor der holdes styr på manglende
    udbetalinger til leverandører mv.
  • Lagerstyring, herunder løbende lagerreguleringer mv. samt
    assistance til valg af lagerprogrammer
  • Fakturering på ad hoc basis som en fast månedsvis rutine
  • Betalinger på uge eller månedsvis basis
  • Momsangivelser til SKAT på måneds-, kvartalsvis eller
    halvårlig frekvens
  • Afstemninger af poster såsom feriepengeforpligtelser, anlægskartoteker mv.
  • Indberetninger til SKAT, Danmarks Statistik (Intrastat) mv.
  • Klargøring af materiale til revisor for de revisionspligtige selskaber

For størstedelen af vores kunder anvender online regnskabsprogrammet e-conomic, og er derfor superbrugere af det program. Vi er dog også fortrolige med øvrige online programmer såsom Dinero og Billy’s Billing.

For de fleste af vores kunder forsøger vi at skræddersy en løsning som passer til deres behov til en fast pris, således at der fuld gennemsigtighed og klarhed omkring pris og aftale fra start af. Det mener vi skaber det bedste fundament for et positivt og konstruktivt fremadrettet samarbejde.

KoNtakt

Nero Group APS

Kompagnistræde 33, 1.

1208 København K

 

Tel : (+45) 23 95 95 35

Email: kontakt@nerogroup.dk

CVR nr.: 36 95 83 24

følg os